آنچلوتي: لوپز در لاليگا و کاسياس در اروپا بازي مي‌کنند
 
Real Madrid

آنچلوتي: لوپز در لاليگا و کاسياس در اروپا بازي مي‌کنند

سرمربي رئال مادريد اعلام کرد با توجه به آماده بودن دو دروازه‌بان تيمش، يکي را در لاليگا و ديگري را در ديدارهاي اروپايي به کار خواهد گرفت.

 


 

رئال مادريد در حال حاضر دو دروازه‌بان آماده به نام‌هاي ايکر کاسياس و ديگو لوپز دارد. بسياري بر اين باور هستند که بايد به کاسياس بازي داده شود اما تعداد ديگري مي‌گويند با توجه به عملکرد بسيار خوب لوپز، او بايد در ترکيب به فعاليت ادامه دهد.

کارلو آنچلوتي که دردسرهاي زيادي براي حضور اين دو دروازه‌بان آماده در تيمش را داشته است در مورد اين موضوع گفت: ايکر در ديدارهاي اروپايي درون دروازه رئال مادريد قرار خواهد گرفت. دو دروازه‌بان بسيار خوب در ترکيب تيمم دارم که عملکردي عالي دارند. تصميم‌ گرفته‌ام در لاليگا به لوپز بازي بدهم و کاسياس را در ديدارهاي اروپايي به ميدان بفرستم. حرفه‌اي‌گري و تجربه ايکر در اروپا به کارمان خواهد آمد.

آنچلوتي ادامه داد: کاسياس خيلي با تجربه است. او آرامش زيادي دارد و بدون شک ديدار خوبي را سپري خواهد کرد. او توانايي بسيار بالايي براي تحمل فشارهاي زياد دارد و مشکلي هم با آنها ندارد. اگر اين دو دروازه‌بان به چنين نمايشي ادامه دهند، ديگو را در لاليگا بازي خواهم داد و از ايکر در ليگ قهرمانان اروپا استفاده مي‌کنم.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید،نظر یادتون نره.
آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان real madrid و آدرس picturecr7.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 169
تعداد نظرات : 22
تعداد آنلاین : 1



kaj tasavir کد کج شدن عکسها در وبلاگ

Flying Icon

كد ماوس